Colaborarea cu o agentie de marketing este mai mult decat un simplu parteneriat. Este, dupa cum bine stii, o investitie in propria ta afacere – sau dupa caz, prezenta online a acesteia. Astfel, este de la sine inteles faptul ca trebuie sa faci alegerea potrivita, anume cea de pe urma careia vei beneficia.
Apoi, daca esti din capitala si cauti o agentie de marketing din Bucuresti de top, lucrurile devin putin mai complicate, din moment ce acest oras este practic epicentrul entitatilor de acest gen. Exista zeci de agentii la care ai putea apela – dar chiar te-ai putea baza pe fiecare dintre ele?
In cele ce urmeaza vei afla care sunt aspectele pe care trebuie sa le iei in calcul pentru a alege agentia de marketing potrivita pentru tine si pentru afacerea ta!
Servicii complete de marketing sau nu?
Evident, exista agentii care iti pun la dispozitie o oferta completa de servicii de marketing si agentii care sunt specializate pe un singur domeniu (sau cateva). De exemplu, o agentie SEO este tot o agentie de marketing, mai mult sau mai putin.
Problema cu acesti termen este faptul ca majoritatea oamenilor sunt de parere ca prezenta serviciilor complete implica costuri mai mari. Acestia ajung, in timp, sa colaboreze cu cate o agentie de marketing Bucuresti pentru fiecare serviciu de care au nevoie. Desigur, acest lucru nu este recomandat!
Colaborarea din start cu o agentie full service iti ofera garantia experientei interdepartamentale, in primul rand. Apoi, stii ca ai la cine apela in cazul in care, pe langa SEO, ai nevoie de Google Ads sau email marketing.
Profil complet Google Business sau nu?
Daca vrei sa colaborezi cu o agentie de marketing Bucuresti – anume strict din capitala – este clar ca vrei sa beneficiezi de servicii personalizate, la nivel local. Pe scurt, ai nevoie de o firma care intelege competitia si care te poate ajuta sa ajungi in top.
Ei bine, alegerea potrivita este reprezentata de agentiile care au un profil complet de Google Business, din moment ce acestea se vor ocupa si de profilul afacerii tale. Dar ce inseamna Google Business Profile?
Ei bine, scurt si la obiect, acesta reprezinta modul in care agentia apare in motoarele de cautare. Prezenta unei casute laterale plina cu informatii despre afacere, inclusiv numar de telefon, website, recenzii si asa mai departe marcheaza un profil complet, gata de actiune!
Comunicare corespunzatoare cu partenerii sau nu?
Desigur, poate fi greu sa iti dai seama daca o agentie de marketing Bucuresti comunica intr-un mod placut cu partenerii sai. Totusi, placutul nu este problema aici – ci mai degraba comunicarea pe intelesul tuturor.
Foarte multi administratori de afaceri intrerup colaborari cu agentii bune din cauza comunicarii rigide, pline de termeni specializati si niciodata explicati.
Iti poti da seama daca acest lucru va fi o problema analizand articolele prezente pe website-ul agentiei. Daca acestea iti ofera informatii pertinente si mai ales care nu necesita explicatii suplimentare, atunci esti foarte aproape de o agentie de marketing Bucuresti foarte buna!
Totusi, daca vrei un raspuns pe loc, atunci trebuie numaidecat sa apelezi la The Markers – agentie de marketing care isi desfasoara activitatea in capitala. O simpla cautare pe Google iti va demonstra faptul ca aceasta este alegerea potrivita pentru tine si pentru afacerea ta!